Comunicado de la Mocedá d'Izquierda Soberanista: "Nin príncipes, nin imposición: soberanía y socialismu"

La mocedá d’izquierda soberanista queremos amosar un añu más el nuesu refugu a los Premios Príncipe, un eventu de calter puramente mediáticu col envís principal de llavar la imaxe de la monarquía española, tanto a nivel estatal como de cara a la comunidá internacional.
Una parte perimportante d’esti eventu ye financiada con dineru público, nun momentu d’emerxencia social nel nuesu país: cifres de desemplegu hestóricamente altes, entá más graves nel casu de la mocedá; precariedá llaboral, más de 100.000 persones baxo l’umbral de la probitú, etc. Poro, consideramos una vergoña que, nes condiciones d’anguaño, estos premios reciban cualquier sofitu públicu.
D’otru lláu, tamién queremos denunciar la vertiente aculturizadora y reaccionaria d’un eventu que bombardia d’ “españolidá” ‘l nuesu país al traviés de toles ferramientes mediátiques posibles, siendo la mocedá ún de los oxetivos del espardimientu de valores elitistes contrarios a valores igualitarios, democráticos, y de respetu a la diversidá cultural que defendemos dende Darréu.

Nun hai qu’escaecer que la institución de “Principado” impúnxose n’Asturies tres la derrota militar d’Asturies en delles batalles escontra Castiella, tres varios intentos independentistes. Poro, ye una institución impuesta y antidemocrática que refugamos dafechu. Asturies nun ye nengún Principáu.
Asturies nun tien rei.
Poro, consideramos imprescindible que’l pueblu asturianu, y n’especial la mocedá, se movilice non sólo nesti día, sinon a diariu pa dexar claro que l’Asturies real nun quier monarquía, sinon una tresformación que derive na soberanía y el socialismu, o lo que ye lo mesmo, un futuru dignu, pa los y les asturianes.
Convocatoria xunitaria.
Dellos coleutivos sociales y de trabayadores convocaron una concentración de protesta contra los Premios Príncipe, lo que suponen y en denuncia pola situación pergrave que vive Asturies.
Entienden, como nós, que l'Asturies real nun tien nada que cellebrar. La concentración sedrá esti vienres a partir de les 17:00 h. na Plaza La Escandalera y dende la Mocedá d'Izquierda Soberanista queremos tresmitir el nuesu apoyu a la iniciativa y anunciar la nuesa presencia a la mesma.

Castellano 
NI PRÍNCIPES, NI IMPOSICIÓN: SOBERANÍA Y SOCIALISMO
La juventud de izquierda soberanista queremos mostrar un año más nuestro rechazo a los Premios Príncipe, un evento de carácter puramente mediático con el propósito principal de lavar la imagen de la monarquía española, tanto a nivel estatal como de cara a la comunidad internacional.
Una parte importantísima de este evento es financiada con dinero público, en un momento de emergencia social en nuestro país: cifras de desempleo históricamente altas, aún más graves en el caso de la juventud; precariedad laboral, más de 100.000 personas bajo el umbral de la pobreza, etc. Por lo tanto, consideramos una vergüenza que, en las condiciones de hoy en día, estos premios reciban cualquier apoyo público.
Por otro lado, también queremos denunciar la vertiente aculturizadora y reaccionaria de un evento que bombardea de “españolidad” nuestro país a través de todas las herramientas mediáticas posibles, siendo la juventud uno de los objetivos de la difusión de valores elitistas hostiles a valores igualitarios, democráticos, y de respeto a la diversidad cultural que defendemos desde Darréu.
No hay que olvidar que la institución de “Principado” se ha impuesto en Asturias tras la derrota militar en algunas batallas contra Castilla, tras varios intentos independentistas. Por tanto, es una institución impuesta y antidemocrática que rechazamos frontalmente. Asturias no es ningún Principado. Asturias no tiene rey.
Por tanto, consideramos imprescindible que el pueblo asturiano, y en especial la juventud, se movilice no sólo en este día, sino a diario para dejar claro que la Asturias real no quiere monarquía, sinon una transformación que derive en la soberanía y el socialismo, o lo que es lo mismo, un futuro digno, para los y las asturianas.
Convocatoria unitaria.
Algunos colectivos sociales y de trabajadores han convocado una concentración de protesta contra los Premios Príncipe, lo que suponen y en denuncia por la situación gravísima que vive Asturias.
Entienden, como nosotros, que elaAsturias real no tiene con nada que cellebrar. La concentración será este viernes a partir de las 17:00 h. en la Plaza La Escandalera y desde la Juventud de Izquierda Soberanista queremos transmitir nuestro apoyo a la iniciativa y anunciar nuestra asistencia a la propia.

Comentarios