Compromisu por Xixón califica el cierre de Tenneco Automotive de intolerable

Desde Compromisu por Xixón, a través de su portavoz Daniel Fernández, quieren trasladar su solidaridad a los 230 empleados de Tenneco Automotive, y pedir a todas las instituciones públicas que impidan el cierre de la planta, ante la ausencia de motivos económicos que justifiquen el mismo.
Compromisu por Xixón afirma que “no se puede permitir el cierre de una fábrica en Xixón sin que existan pérdidas ni rendimientos de producción distintas a otras plantas de la misma empresa, simplemente porque la patronal diga que tiene unas previsiones negativas” además indicaron que “las previsiones de la patronal suelen ser tan fiables como las del Banco Central Europeo, el FMI o la Troika, es decir, puras patrañas para justificar lo injustificable”.
Para Compromisu por Xixón “la única respuesta asumible por la ciudadanía es que todas las instituciones públicas se enfrenten a este cierre, y que los sindicatos exijan el restablecimiento inmediato de la actividad de la planta de la ciudad” ya que “nada hay que negociar, cuando ningún motivo se está ofreciendo a los trabajadores más allá de las típicas palabras huecas de reestructuración, previsiones y ajustes”.
Daniel Fernández concluyó criticando que “la política laboral del PP, que ya inició el PSOE con Zapatero, permite al empresario hacer lo que le sale de la real gana, tenga pérdidas  beneficios, y eso es directamente intolerable”.

Asturiano
Compromisu por Xixón califica'l zarru de Tenneco Automotive d'intolerable.
Daniel Fernández asegura que la política llaboral del PP dexa al empresariu faer lo que-y sale de la real gana, tenga perdes o beneficios.
Dende Compromisu por Xixón, al traviés del so voceru Daniel Fernández, quieren treslladar la so solidaridá a los 230 emplegaos de Tenneco Automotive, y pidir a toles instituciones públiques que torguen el zarru de la planta, ante l'ausencia de motivos económicos que xustifiquen el mesmu.
Compromisu por Xixón afirma que nun se puede dexar el zarru d'una fábrica en Xixón ensin qu'esistan perdes nin rendimientos de producción distintes a otres plantes de la mesma empresa, a cencielles porque la patronal diga que tien unes previsiones negatives” amás indicaron que “les previsiones de la patronal suelen ser tan fiables como les del Bancu Central Européu, el FMI o la Troika, esto ye, pures patrañas pa xustificar lo inxustificable”.
Pa Compromisu por Xixón “la única respuesta asumible pola ciudadanía ye que toles instituciones públiques enfrentar a esti zarru, y que los sindicatos esixan el restablecimiento inmediatu de l'actividá de la planta de la ciudá” yá que “nada hai qu'axustar, cuando nengún motivu ta ufiertándose a el trabayadores más allá de les típiques palabres bueques de reestructuración, previsiones y axustes”.
Daniel Fernández concluyó criticando que “la política llaboral del PP, que yá empecipió'l PSOE con Zapatero, dexa al empresariu faer lo que-y sale de la real gana, tenga pérdida  beneficio, y eso ye directamente intolerable”.

Comentarios