UNA apoya la manifestación convocada por CSI, SF, SUATEA y CGT el día 1 en Xixón

Pancarta de UNA en la manifestación celebrada en Xixón durante la Huelga General del 29 de Septiembre -Foto Asturias Verde-

Nota de prensa de Unidá Nacionalista Asturiana

Castellano
Unidá Nacionalista Asturiana participará el 1 de diciembre de 2010 en Xixón en la manifestación convocada por CSI, SF, SUATEA y CGT a las 19:30 horas en la Plaza l ’Humedal, porque la organización nacionalista no aguanta otra vuelta de tuerca en las políticas antisociales y contra el Estado de bienestar, que nos conduce a agravar la crisis económica para garantizar los beneficios de quienes la provocaron.
Desde UNA nos sumamos al slogan de la manifestación y preguntamos a la ciudadanía si ¿vas a aguantar otra vuelta de tuerca?, e invitamos a toda la ciudadanía de Xixón y de Asturies a acudir a la convocatoria para gritar NON. Para UNA es especialmente importante organizar una respuesta ciudadana ante una autollamada izquierda plural, que ha aprobado uno los mayores recortes de todas las CC.AA., utilizando las medidas de ajuste del gobierno Zapatero como excusa, ya que PSOE e IU las han aplicado de una forma mucho más agresiva que lo que les obligaba el gobierno central.
Así, UNA participará en esta movilización con la intención de seguir reivindicando una respuesta asturiana a la crisis , y consideramos que esta manifestación es una buena muestra de esa respuesta que tenemos que dar las asturianas y los asturianos ante una crisis financiera que, con la complicidad de los gobiernos central y asturiano, se ha convertido en una crisis del empleo y sobre la viabilidad del estado social.

Asturiano
UNA nun aguanta otra vuelta de tuerca.
Unidá Nacionalista Asturiana participará na manifestación convocada por CSI, SF, SUATEA y CGT el 1 d'avientu en Xixón. Unidá Nacionalista Asturiana participará'l 1 d'avientu de 2010 en Xixón na manifestación convocada por CSI, SF, SUATEA y CGT a les 19:30 hores na Plaza L'Humedal, porque la organización nacionalista nun aguanta otra vuelta de tuerca nes polítiques antisociales y contra l'Estáu de bienestar, que nos conduz a agravar la crisis económica pa garantizar los beneficios de los que lo provocaron.
Dende UNA sumámonos al lema de la manifestación y preguntamos a la ciudadanía si ¿vas aguantar otra vuelta de tuerca?, y convidamos a tola ciudadanía de Xixón y d'Asturies a allegase a la convocatoria pa glayar NON.
Pa UNA ye especialmente importante entamar una respuesta ciudadana énte una autollamada esquierda plural, qu'aprobó ún los mayores recortes de toles CC.AA., utilizando les midíes d'axuste del gobiernu Zapatero como sida, una y bones PSOE ya IX aplicare d'una forma muncho más agresiva que lo que-yos obligaba'l gobiernu central.
Asina, UNA participará nesta movilización col enfotu de siguir reivindicando una respuesta asturiana a la crisis, y consideramos qu'esta manifestación ye una bona amuesa d'esa respuesta que tenemos que dar les asturianes y los asturianos énte una crisis financiera que se convirtió, cola complicidá de los gobiernos central y asturianu, nuna crisis del emplegu y sobre la viabilidá del estáu social.
Unidá Nacionalista Asturiana

Comentarios