Semana Negra UNA protesta por la desproporcionada y violenta actuación de los antidisturbios en la inauguración

Logo de la Semana Negra de Gijón

UNA, Unidá Nacionalista Asturiana, hace pública su protesta por la desproporcionada y violenta actuación de los antidisturbios en la inauguración de la Semana Negra. Militantes de UNA participaron en la protesta aseguran que la detenida en los incidentes "simplemente va a pagar el enfado de Areces por su recibimiento en Xixón".

Castellano
Unidá Nacionalista Asturiana protesta por la desproporcionada y violenta actuación de los antidisturbios en la inauguración de la Semana Negra. Militantes de UNA participaron en la protesta aseguran que la detenida en los incidentes simplemente va a pagar el enfado de Areces por su recibimiento en Xixón.Varios militantes de Unidá Nacionalista Asturiana, que estuvieron presentes en las protestas convocadas a la llegada del Tren Negro, quieren denunciar la actuación policial, calificándola de totalmente desproporcionada y de una violencia sin sentido, ya que una vez que se marchó el señor Areces, comenzaron con los toletazos a los presentes en la protesta, provocando lesiones e impidiendo atender a un manifestante que sufrió un ataque epiléptico.
Daniel Fernández, miembro de la ejecutiva nacional y presente en la llegada del tren negro señaló que “en realidad el problema es que el Sr Areces no soporta recibir ni siquiera una mínima parte del descontento de trabajadores que ven cerrar sus fábricas sin motivos y vergonzosamente subvencionadas, de los parados y de los funcionarios que ven recortados sus sueldos, y todo ello sin tomar una medida de calado contra los que provocaron la crisis”. En relación a la supuesta agresión al Presidente añadió que “en ningún momento hubo intención de agredir al Presidente del Principado".
El miembro de la ejecutiva de UNA indicó que “otro militante de la organización que estaba al lado de la mujer detenida y que grabó dicha detención, aseguró que el contacto físico entre la mujer detenida y el Presidente del Principado, se debió a los empujones de la gente que estaba protestando, y en ningún momento a un intento de agresión, y que de todas formas, es una mera excusa para hacerle pagar el evidente enfado de Tini Areces por el recibimiento de la ciudad de la que fue Alcalde".
Desde UNA exigimos “la retirada de todos los cargos, porque no se puede inventar una agresión para hacer pagar a una persona toda la rabia de quién recibe una protesta tan dura como la de ayer, pero que en todo caso no buscaba agredir a nadie, ya que lo único que queríamos era que escuchara a la ciudadanía de Asturies y Xixón, que le dolió más que cualquier agresión física” concluyó Daniel Fernández.

Asturiano
UNA protesta pola desproporcionada y violenta actuación de los antidisturbios na inauguración de la Selmana Negra.Militantes d'UNA que participaren na protesta aseguren que la detenida nos incidentes simplemente va pagar l'enfadu d'Areces pol so recibimientu en Xixón. Dellos militantes d'Unidá Nacionalista Asturiana, que tuvieron presentes nes protestes convocaes a la llegada del Tren Negru, quieren denunciar l'actuación policial, calificándola de totalmente desproporcionada y d'una violencia ensin sentíu, darréu qu'una vegada que coló'l señor Areces, entamárenla a toletazos colos presentes na protesta, provocando mancadures y torgando atender a un manifestante que careció d'un ataque epilépticu. Daniel Fernández, miembru de la executiva nacional y presente na llegada del tren negru señaló que "en realidá'l problema ye que'l Sr Areces nun caltién recibir nin siquiera una mínima parte del descontentu de trabayadores que ven pesllar les sos fábriques ensin motivos y vergonzosamente subvencionaes, de los paraos y de los funcionarios que ven recortaos los sos sueldos, y too ello ensin tomar una midida de caláu contra los que provocaren la crisis". No que diz cola supuesta agresión al Presidente añedió que "en nengún momentu hubo intención d'agredir al Presidente del Principáu".
El miembru de la executiva d'UNA indicó que "otru militante de la organización que taba al llau de la muyer detenida y que grabó dicha detención, aseguró que'l contactu físicu ente la muyer detenida y el Presidente del Principáu, foi por mor de los emburriones de la xente que taba protestando, y en nengún momentu a un intentu d'agresión, y que de toes formes, ye una mera sida pa face-y pagar l'evidente enfadu de Tini Areces pol recibimientu de la ciudá de la que foi Alcalde."
Dende UNA esiximos "la retirada de tolos cargos, porque nun puede inventase una agresión pa facer pagar a una persona tola rabia del que recibe una protesta tan dura como la d'ayeri, pero qu'en tou casu nun buscaba agredir a naide, porquelo único que queríemos yera qu'escuchare a la ciudadanía d¡Asturies y Xixón, que-y dolió más que cualquier agresión física" concluyó Daniel Fernández.
UNA, Unidá Nacionalista Asturiana
+ MÁS INFORMACIÓN

Comentarios

  1. Que lamentable espectaculo la policia dando leches, los politicos queriendo ponerse medallas y todo a costa de la literatura

    ResponderEliminar

Publicar un comentario