Denuncia de represalias a los trabajadores de la TPA Televisión del Principado de Asturias

Torre de la Laboral sede de la TPA, Televisión del Principado de Asturias -Foto Asturias Verde-

NOTA de prensa de UNA, Unidá Nacionalista Asturiana de apoyo a los trabajadores de la TPA y denuncia de represalias y privatización de la RTPA

Castellano
Unidá Nacionalista Asturiana quiere mostrar su apoyo y solidaridad con el trabajador de la TPA despedido en dudosas circunstancias, y criticar el modelo de gestión del gobierno asturiano de la misma.
El reciente despido de un trabajador, perteneciente al sindicato CSI, por dudosos motivos muestra que una vez mas el gobierno asturiano interpreta los servicios públicos de Asturias como su empresa particular. UNA muestra su preocupación por la aplicación de una política laboral, que perjudica a los trabajadores de la RTPA, empobrece la pluralidad informativa a la vez que privatiza el sector audiovisual público a favor de intereses particulares, con subcontratas o participación privada en la RTPA como es el caso de la RPA. Miguel Ánxel Díez, Coordinador de UNA, dice que “es preocupante la represión de los trabajadores en la RTPA cuando simplemente exigen sus derechos laborales” y añade “en estos momentos la RTPA es el reflejo de unos pocos, no es la televisión de las asturianas y los asturianos”.
Unidá Nacionalista Asturiana exige al gobierno de Asturias que cese en sus prácticas de privatización de la RTPA, de represión laboral a los trabajadores y que gestione la entidad para que sea un medio público, abierto y enriquecedor de la cultura asturiana.

Asturiano
UNA enconta a los trabayadores de la TPA
Represalies a los trabayadores y privatización de la RTPA
Unidá Nacionalista Asturiana quier amosar el so encontu y solidariedá col trabayador de la TPA despedíu en circunstancies duldoses y criticar el modelu de xestión del gobiernu asturianu de la mesma.
El despidu recién d'un trabayador, perteneciente al sindicatu CSI, por motivos duldosos amuesa qu'una vegada más el gobiernu asturianu interpreta los servicios públicos d'Asturies como la so empresa particular. UNA amuesa la so molición pola aplicación d'una política llaboral, que perxudica a los trabayadores de la RTPA, aprobez la pluralidá informativa al empar que privatiza'l sector audiovisual públicu a favor de porgüeyos particulares, con subcontrates o participación privada na RTPA como ye'l casu de la RPA. Miguel Ánxel Díez, Coordinador d'UNA, diz que “ye preocupante la represión de los trabayadores na RTPA cuando simplemente esixen los sos derechos llaborales” y amiesta “nestos momentos la RTPA ye'l reflexu d'unos pocos, nun ye la televisión de los asturianos”.
Unidá Nacionalista Asturiana esixe al gobiernu d'Asturies que cese nes sos práctiques de privatización de la RTPA, de represión llaboral a los trabayadores y que xestione la entidá pa que seya un mediu publicu, abiertu y arriquecedor de la cultura asturiana.

Comentarios